۱۳۸۹ خرداد ۳۱, دوشنبه

"ام.اس لینک " بسیار متاسف است خبررسانی کند که : رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام کشورش اعلام کرد : قوانین و مصوبات مربوط به بیماری ام اس در کشور اجرا نمی‌شود .

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با اعضای هیئت مدیره انجمن ام اس ایران یاد آور شد که قوانین و مصوبات مربوط به حمایت از بیماران ام اس در کشور اجرا نمی شود.

 آیت الله هاشمی رفسنجانی در این دیدار با اشاره به ویژگی های این بیماری، قرار گرفتن آن در حوزه بیماری های خاص را کمکی در حل بخشی از معضلات بیماران ام اس عنوان کرد و گفت: قانونی در این خصوص نیز به تصویب رسیده که متاسفانه هنوز اجرا نشده است.
وی افزود: مقابله با عوارض این نوع بیماری ها و مشکلاتی که برای مبتلایان به آن ایجاد می کند نیازمند کمک دولت، نهادهای خیریه و افراد نوع دوست است.
آیت الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به کمک های افراد و شرکت های خصوصی به سازمانهایی که در حوزه بیماری های خاص و ام اس فعالیت می کنند، تاکید کرد: مصوبه ای در دولت در خصوص معافیت مالیاتی برای این افراد و شرکت هایی که این هزینه های خیرخواهانه را انجام می دهند به تصویب رسید که متاسفانه در پیچ و خم های اداری، انجام آن به فراموشی سپرده شد.
وی افزود: اجرای قانون قرار دادن بیماران ام اس در حوزه بیماران خاص و همچنین مصوبه معافیت مالیاتی کمک کنندگان به بیماران خاص و ام اس می تواند گام بزرگی در کاهش درد و رنج این بیماران شد.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بر ضرورت پژوهش های اساسی برای کشف عوامل مرموز آن و هماهنگ کردن مراکز پژوهشی مربوطه ، همچنین بر اطلاع رسانی در خصوص این بیماری به خصوص در میان نسل جوان تاکید کرد .
در ابتدای این دیدار دکتر لطفی رئیس هیئت مدیره انجمن ام اس ایران گزارشی در مورد میزان شیوع این بیماری در سطح کشور و همچنین اقدامات این انجمن در خصوص کمک به بیماران این حوزه ارائه کرد.
 در همین ارتباط : اطلاع‌رساني درباره بيماري‌ ام‌اس ضروري است 

۱ نظر:

Unknown گفت...

A new promising method for treatment of MS is called "Liberation Procedure", invented by Italian surgeon Dr. Ferrari. This method is new and not yet approved by the FDA in the United States, but miraculously controls the symptoms of MS and reverses the lost functionality to the patients

http://www.youtube.com/watch?v=8vJrLwD5bnA

http://www.philly.com/inquirer/home_top_stories/20100616__Liberation_procedure__for_multiple_sclerosis_sparks_debate.html?page=3&c=y: